loading...
Bia2Tv | دانلود فیلم ایرانی | دانلود فیلم ایرانی جدید
Admin1 بازدید : 517 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

دانلود رایگان کامل فیلم سینمایی ایرانی پا تو کفش من نکن حسین فرحبخش با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی 1080p
فیلم پا تو کفش من نکن 

+نخستین تیزر فیلم پا تو کفش من نکن

خلاصه داستان: داستان دو زوج را روایت می کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌ روند ولی شلوغی محضر  عاملی می‌ شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!… 

دانلود رایگان کامل فیلم سینمایی ایرانی پا تو کفش من نکن با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 720p

دانلود فیلم جدید «پا تو کفش من نکن» ساخته حسین فرحبخش بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

free, full & direct download Pa tu Kafshe Man Nakon new iranian movie by Hosein Farahbakhsh

 

جهت پشتیبانی از سازندگان فیلم، نسخه اورجینال را خریداری کنید

  

پا تو کفش من نکن - Pa tu Kafshe Man Nakon

سال ساخت: 1395 | پخش: ؟ |

تهیه کننده: عبدالله علیخانی | نویسنده: ؟ | کارگردان: حسین فرحبخش

 

 

اسامی بازیگران پا تو کفش من نکن

بهنوش بختیاری، سحر قریشی، رضا ناجی و یوسف تیموری.

 

خلاصه داستان پا تو کفش من نکن:

داستان دو زوج را روایت می کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌ روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌ شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!… 

 

خبرهای جدید از پا تو کفش من نکن

...

 

تاریخ اکران پا تو کفش من نکن

تابستان 96 و پس از "مسلخ" در گروه ماندانا اکران می شود.

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

... 

 

 

  

گالری عکس های فیلم پا تو کفش من نکن

 ...

 

نخستین تیزر فیلم پا تو کفش من نکن

  

لینک های دانلود فیلم پا تو کفش من نکن از دو سرور

و با 3 کیفیت عالی ، متوسط و موبایلی

 

دانلود از سرور اپرا

به زودی و پس از پخش

 

دانلود از سرور آپلودبوی 

به زودی و پس از پخش

  

لینک های دانلود پس از اکران و پخش خانگی آماده خواهند شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Bia2Tv | دانلود فیلم ایرانی | دانلود فیلم ایرانی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 924
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 777
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 785
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 9,931
  • بازدید سال : 77,691
  • بازدید کلی : 1,558,152